Rask levering | Diskret forsendelse
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Rask levering | Diskret forsendelse

Hva kan vi hjelpe deg med?

Kontakt oss

Telefon
Åpent 9 - 18 Ring på 90 65 90 63
E-post (Svarer innen 24 timer)
kundeservice@apotekdirekte.no

Ofte stilte spørsmål

Frakt og levering

Hvilke alternativer kan jeg velge for frakt?

Vi har tre alternativer for frakt:

  • pakke i postkassen: kr. 69,- (gjelder ikke legemidler)
  • pakke til hentested: kr. 79,-
  • pakke levert hjem: kr. 299,- 

Gratis frakt ved bestilling over kr. 600,- (gjelder ikke pakke levert hjem)

Vi anbefaler ikke pakke i postkassen hvis det er fare for frost eller overoppheting, slik av varene kan bli ødelagt.

Bestiller du legemidler kan du bare velge til hentested eller levert hjem fordi legemidler krever personlig utlevering. Husk ID. Pga temperaturkrav kan ikke bestillinger med legemidler sendes til pakkeautomat. Dersom du har valgt pakkeautomat vil pakken bli videresendt til et annet utleveringssted.

Dersom pakken din er for stor for postkassen, vil den bli levert til nærmeste hentested.

 

Hvor raskt får jeg varene mine?

Vi pakker og sender alle bestillinger så snart som mulig, vanligvis innen 1-2 dager. Varene dine sendes med Postnord.

Hvor raskt du får varene dine er avhengig av hvor i landet du bor og hvilket alternativ du velger for frakt. Normalt tar det 1-2 virkedager til storbyer og 3-8 virkedager ellers i landet. Virkedager er mandag til fredag.

Transporttid hos PostNord:

  • Postnr. inntil 8000: 1-2 virkedager
  • Postnr. 8000-8999: 3-4 virkedager
  • Postnr. fra 9000: 4-8 virkedager
Hva gjør jeg om varen er blitt skadet underveis? Hvis varene dine er skadet underveis kan du ta kontakt med oss på kundeservice@apotekdirekte.no eller på telefon 90 65 90 63.
Leverer dere til Svalbard? Ja, vi leverer til Svalbard. Du betaler ikke mva for varer som sendes til Svalbard.

Betalingsmåter

Hvilke betalingsmåter tilbyr dere? Du kan betale med Klarna faktura, Visa eller Mastercard. Du velger betalingsmåte ved utsjekking i kassa.
Gavekort Du kan kjøpe gavekort, det ligger som egen kategori. Du vil motta en rabattkode som kan legges inn i kassen.

Reklamasjon og angrerett

Kan alle varer returneres hvis jeg ombestemmer meg?

Det er angrerett på de fleste varer, men ikke på legemidler, homeopatiske legemidler, medisinsk utstyr og varer som forringes eller raskt går ut på dato.

Hvis du ønsker å returnere varene og få pengene tilbake, må varene være uåpnet, ubrukt og pakningen må være i orden, se våre salgsbetingelser. Du må selv betale frakt for returen.